vahsi kapitalizmle imtihanım bölüm 1: dev gratis, d&r, english home indirimleri

GRATIS

Merhabalar! Uzun bir aradan sonra tekrar karsınızdayım :) cesitli sebeplerden ötürü blog yayınına ara vermistim; biraz icerik görseli hazır ettikten sonra faydalı olacagını umdugum bir seri gelecekti (konu simdilik gizli kalsın :), ama ondan önce Istanbul'a geldim bir süreligine, ve Gratis'in 400. magazasının serefine 12-13 Kasım tarihlerinde yaptıgı, tüm ürünlerde %40 + Gratis Kart'a %10 indiriminden buradayken haberdar oldum. Sansıma dün gittigim Gratis'te stoklar cayır cayır yenilenmisti, dolayısıyla kalabalık olmasına ragmen alısık oldugumuz ve benim nefret ettigim, o ürünleri vahsice, delice, cılgınca kapısma durumu burada yoktu. Herkes edebiyle sepetini koluna takmıs alısverisini yapıyordu. Ben de ihtiyacım olan ve uzun zamandır indirime girmesini bekledigim bazı seyleri satın aldım. Simdi onları fiyatları ve tam adlarıyla birlikte listelemek istiyorum (tamamı görselde yer almıyor), bakalım vahsi kapitalizmin tuzagına düsmüs müyüm, düsmüssem ne kadar düsmüsüm:
  • Deotak krem deodorant Fresh mentol - 9.50 tl
  • Deotak krem deodorant Soft hassas cilt - 9.50 tl 
Tüm fiyatlardan bir %10 daha düsünüz. Böylelikle 1 Deotak fiyatına 2 adet Deotak'ım oldu. Bu krem deodorant, bir yıl kadar önce durup dururken terimin kokmaya baslaması (ya da bana öyle gelmesi) ve benim "KOKUYORUM ALLAM PIS KOKUYORUM BEN" diye etrafta cılgınca kosturmam esnasında erkek arkadasım tarafından bana önerilmis olan bir ürün. Kullanmaya basladıgım günden beri cok memnunum, terlemeyi kesinlikle engellemiyor, cok ferah bir hissiyatı var ve koku problemimi anında cözdü. Ambalajı itibariyle kücük görünmesine ragmen oldukca uzun süre kullanılıyor. Ben mentollü olanını aylardır severek kullanıyorum, o yüzden onu yedeklemek istedim; yanında bir de hassas ciltler icin olanını aldım denemek icin. 
  • Orkid yaprak pamuksu günlük ped (ince, 28li) - 2.95 tl
  • Palmolive Aroma Therapy sıvı sabun - 3.75 tl
  • Sensodyne cok yönlü koruma diş fırçası - 9.25 tl
  • Veet tüy dökücü krem sprey (normal ciltler) - 20.90 tl
Kisisel bakım ve temizlik ürünleri de bu sekilde. Orkid ve Veet bence kendi piyasalarının en iyileri. Veet'in ürünleri genellikle türdeslerinden daha pahalı oluyor, benim de elim bu tüy dökücü krem sprey 30 tl civarında satılırken acıkcası gitmemisti almaya. Bu indirim vesilesiyle deneme fırsatım olacak. Sensodyne'in bu dis fırcaları ise piyasada benim agız yapıma uygun tek secenek maalesef; diger fırcalar agzıma büyük geliyor da brz............. ksahd antikayım cünkü o sebeple. 
  • Eklips Natural professional styling brush - 5.95 tl
Yine antikalıktan, bu sefer sacımın antikalıgından, hic böyle bir sac fırcam olmamıstı. Sacım cok, tarayamaz, yolar filan diye dusunmustum hep, cok da denemedigim halde. Bu kez bir sans vermek istedim, acıkcası tipi, rengi vs. de cok hosuma gitti. Hayırlısı diyorum.
  • Benri dental ekstra beyazlık (seyahat boyu) x2 - 0.90 tl x2
Seyahat boyu dis macunu aranıyorsa o budur arkadaslar!!1 Iddialıyım bilmiyorum benim cok hosuma gitti kalsd bu yaz bol bol kullandım, o sebeple de yedeklemekte hicbir beis görmedim. 

Ve kaldı geriye makyaj ürünleri:

  • Wet n wild coloricon allık (Pearlescent Pink) - 9.50 tl
  • Wet n wild coloricon üçlü göz farı (E334 - I'm Getting Sunburned) - 8.90 tl
Ikisi de methini duydugum ve denemek istedigim ürünlerdi. Göz farı üclüsünü özellikle merak ediyorum :)






  • Wet n wild MegaLast mat ruj (E909D - Coral-ine)      
  • Wet n wild MegaLast mat ruj (E916D - Ravin' Rasin)
  • Wet n wild MegaLast mat ruj (E914C - Mocha-licious)
  • Pastel Nude single eyeshadow (Dark Taupe) - 6.90 tl
  • Maybelline Lash Sensational Lash Multiplying Mascara - 15.50 tl
Wet n wild'ın bu rujlarını zaten son derece begenerek kullanıyordum, bu sefer renk seciminde biraz daha cesur davranmak istedim. Uc ruj alarak da vahsi kapitalizmin kucagına düsmüs oldum........ Maybelline'in rimelinin bu derece ucuzlamasını da uzundur bekliyordum. 

Sonuc itibariyle, artı %10luk ek indirimle toplamda alısverisim 101.55 tl tuttu. Durumlar böyle. Devam edelim öyleyse :)


D&R

D&R'da (hala devam ediyor mu emin degilim) D&R karta özel 5 dvd 19.90 tl kampanyasından düsürdügüm dvdleri yanda görebilirsiniz. Fena filmler de yoktu hany. Hoslastıgımız bir kampanya oldu kendisi. Filmlerin orijinal adlarını listeleyeyim hemen sırasıyla: 

ENGLISH HOME

Her daim pastel tonlardaki göz oksayan ürünleriyle kalbime taht kurmus English Home'da da %50'ye varan indirim vardı. Daha önce bu polar battaniyenin farklı rengini (bej) almıstım, bu sefer de mavisini gördüm ve anında kapızladım. Fiyat performans dengesi cok iyi bir ürün, yıkandıktan sonra yamulmuyor, yıpranmıyor, kedime bile dayanıyor :) fiyatı 24.99 tl. 





Ilk alısveris yayınım iste bu sekildeydi. Soru ve düsüncelerinizi yorum olarak yazmayı ve "aboneyim abone" baslıgı altına mail adresinizi bırakmayı unutmayın! Sevgilerimle!

lsim.

Yorumlar