aliexpress maceram bölüm 4: organizer alısverisi

ne kadar da birbiriyle alakalı görseller, dedi.....kjgf

Merhabalar! Neredeyse post sıklıgım ayda bire düsecek kardeslerim, yurttaslarım, Romalılar ne yapacagız bu isi :( Korkarım gelecek aylarda daha da kötü olacak, neyse, simdiden enseyi karartmayalım ve carpe diem seize the day before your life fades away diyerek baslayalım! Bugün cok gazım lelelelele ksjd Aliexpress serisine tüm hızımla devam ediyorum, Bölüm 4'ün konusu organizerlar! Sevgililer Günü postu gibi Sevgililer Günü postu be!


BÖLÜM 1
BÖLÜM 2
BÖLÜM 3

BÖLÜM 4: ORGANIZERLAR

Evet, organizer. Türkcelesmis hali var mı, varsa nedir..........organize ediciler, organizaTÖRLER LKASJD no........ kısa bir post olacak, bu kategoride yalnızca 4 ürün gösterecegim ve bunların özellikle kadın okurlarım tarafından sık kullanılabilecegine inanıyorum (kapaktaki Aliexpress görsellerinden de anlamıssınızdır), umarım faydalı olur :)



Kapaktaki sırayla gidelim; ilk ürün bir seyahat organizerı (sinir oldum, icimden her seferinde ORGANAYZIR diyorum ama caresi yok.........). Fiyatı 3.60 dolar, satıcısı Bag paradise (isme tıklayarak dogrudan satıcıya gidebileceginizi söylememe sanırım artık gerek yoktur :). Toplamda yaklasık 18 bin adet satılmıs bir ürün, puanı 4.8/5.

24 farklı desen secenegi var, ben yukardaki tatlısı en cok begenmistim zamanında :3 (gecen yaz basında almıstım) ama cidden baska bir sürü güzel renk ve desen de mevcut. Aklı kalıyor insanın, bir tane de düz renk mi alsam, filan diye kshf


Bunun icini istediginiz seyle doldurup el cantanızın ya da bagajınızın icine atabileceginiz gibi kendi basına elde de tasıyabilirsiniz (sapı var); bilhassa ıvır zıvırı bir arada tutmak anlamında cok kullanıslı. Ben bunu genel anlamda takılarımı, makyaj malzemelerimi, lens solüsyonumu, lens kabımı ve diger seyahat boyu sıvı ürünlerimi muhafaza etmek icin kullandım ve cok memnun kaldım.

Ceperi sert materyalden yapılmıs degil, bavulda ezilmelere karsı dayanıklı olmayacaktır. Hatta benim bir sampuanımın kapagı acılmıs ve bütün organizer cılk sampuan olmustu bir sefer kjasdh (buna ragmen dısarıya ıslaklık gecmemisti ilginc bir sekilde). Sampuan o kadar köpürmüstü ki en sonunda elde yıkamaya lanet edip "amannn ne olursa olsun" diyerek makineye attım, 14 dklık kısa programda hicbir yerine bir sey olmadan sapasaglam ve tertemiz bicimde cıktı aslanlar gibi benim organizerım................benim organizer bacımı affedersiniz sampuanla köpürttüler kdhjkshdf bunun garantisi benim ya! nasıl anlatayım daha bunu cok sapıttım dskljf



Icini actıgınızda ortada cırtcırtlı bir ara yüzey görüyorsunuz icine minik siselerinizi vs koyabileceginiz. Kapakta da daha büyük ve yassı seyler icin iki büyük bölme mevcut. Kalan bölüm genisce ve derince, icine tahmin edemeyeceginiz kadar cok gereksiz seyi alabiliyor :D her ihtimale karsı (sampuan patlaması sonrası) ben bu bölümü sıvılarımı kilitli torbaya koyarak kullanmaya basladım. Durumlar böyle :) devam edelim.



Tuvaletime hosgeldiniz kjskfdls saka bir yana, gercekten burası benim tuvaletim :D baska bir deyisle, her klasik 3+1 apartman dairesinde var olan ve "kücük tuvalet" tabir edilen tuvaleti isgalimle ortaya cıkan bir kullanım alanı kendisi. Zamanında büyük tuvaletten cok sık böcek cıktıgı icin bana gelen bir krizden sonra böyle bir cözüm bulmustuk, sonra böcek olayının bununla alakası olmadıgını anladık ve sorunu da cözdük ama ben böyle bayagı rahat ettigimi fark ettigim icin burda kaldım :) cok da kisisel esyam vardı annemin yayıntı olarak gördügü falan, filan. Bir kücük tuvalet nasıl mekansal olarak efektif kullanılır, bununla ilgili bir post mutlaka yapacagım. Ama simdi konumuza dönelim kldg

Ikinci ürünümüz bir rujluk (RUJLUK NEY LA), ve bunların en sık görülen cesidi olan, 24 adet ruj (4 sıra amfi düzeninde kslhf) kapasiteli, seffaf pleksi bir organizer. Neden dogrudan bunu yazmak yerine size kücük bir tuvalet meselesi adlı tiradımı attım peki? lkhfd cünkü ürün bana arkası kırılmıs vaziyette geldi, ve takıntılarım sebebiyle ya dogrudan cöpe atacaktım kendisini ya da o hasarlı tarafı gözüm görmeyecekti bir sekilde. Ben de aldım bunu, tuvaletimin duvarında yıllardır var olan baska bir organizerın icine yerlestirdim gördügünüz gibi, gömdüm adeta onu oraya kjshfk mıhladım............. öyle bir tamı tamına oturdu ki cıkarmak mümkün degil, fotograf alabilmek icinse sizi farklı mekanlarla muhatap etmek zorunda kaldım bu sebeple :D sry not sry


Yıkılacaksınız biliyorum, o yüzden kendinizi hazırlayın...... Note'un rujları ve lip glossları sıgmıyor buna........lksjdkl en büyük derdimiz bu, en kötü günümüz böyle olsun bence de evet

Efendim fiyatı 3.09 dolar olan bu ürünü Online Store 124364 adlı satıcıdan aldım. 863 adet satılmıs, puanı 4.7/5. Baskalarına da kırık/hasarlı geldigi olmus, herhalde 3 puanı ordan kaybetmistir. Yani yol o kadar uzun ki gercekten bir sey diyemiyorum, senin güzel canın sagolsun diyebiliyorum sadece abime ne diyeyim baska. Hoppa devam :)



Bu orijinal oldugu icin bu 4lü icinde en sevdigim <3 Tam olarak ne oldugu kapak fotografındaki görselde en net; efendim bu hani evinize girersiniz de pıt elinizdeki anahtarı asarsınız, cebinizdeki bozuk parayı tlink koyarsınız bir yere ya HAH ISTE ORASI kjlkf acınacak haldeyim resmen...

Ev organizerı ya bu. Tam olarak organizer denebilir mi ondan da emin degilim ama bu kategoriye dahil etmem gerektigini düsündüm bunu icgüdüsel bir bicimde :D Satıcısı bir yukardakiyle aynı, o satıcıdan aynı alısveriste bununla birlikte bir adet ruj organizerı, bir adet tayt ve bir adet cilt maskesi kap ve ölcek seti almısım klsdjflkd o sipariste yanlıs hatırlamıyorsam sort, yapma cicek gibi müthis alakalı baska seyler de vardı ama onlar gelmemisti. Satıcı "manyak herhal bu" deyip korkmussa demek :):):):) ürünün fiyatı 1.63 dolar fakat maalesef artık satılmıyormus :(


Böyle bir kutuyla geldi ve kutusu hasarlıydı geldiginde. Birlestirme talimatları kutunun üzerinde yer alıyor, yalnız su ibare beni bitirdi:

"This is a product designed emotionally." 

designed emotionally

emotionally

emotionally


LKSDJFKLSDJFKLDKLFJG tam bir Aliexpress kafası ya, yerim <3 



Ve son ürünümüz, boyuna takı alıp sonra bunları neresine ne yapacagını nasıl saklayacagını bilemeyen bacılarımın cok iyi tanıdıgı kutsal TAKILIK.............. türdeslerinden farklı olarak kendisi son derece hafif bir plastikten imal edilmis ve beyaz renkte. Her ne kadar görselde kolyelerin altında kaybolmus olsa da bilerek bosaltmadım üstünü 1. BU KADAR SEYI NASIL TEKRAR DÜZENLEYEYIM PLS..... 2. Kapasitesini görün istedim. 2 adet satın aldım, birine kolye ve yüzüklerimi ötekine küpelerimi koydum ve bütün takı yayıntımı ortadan kaldırdı bu ikisi. Ozellikle Türkiye'de takılık denen bu zamazingoların bana göre asırı pahalıya satılıyor olması Aliexpress'te bunun arayısına girmemin temel motivasyonu oldu diyebilirim. Hem de farklı bir sey olsun istedim, özellikle dekoratif oldugu kadar fonksiyonel, fonksiyonel oldugu kadar da ucuz olan bir ürün aradım kdhf Aliexpress'te her sey mümkün......

Efenim satıcısı Jewelry Display Franchise Stores, fiyatı 4.24 dolar (tane). Boyutu: yükseklik 27 cm, en genis yerinde genisligi 27.5 cm. 1197 kez siparis edilmis, puanı 4.9. Baska bir satıcıda mor rengini de gördüm :) ama ilgilenmedim :) fjkd


Sırf su bidik kus icin bile alınmaz mı be <3

Tabii bu arkadas böyle gelmiyor, gelemiyor kargo büyüklügünden dolayı, tam bir IKEA zeki ve cevikligiyle su sekilde demonte halde geliyor elimize:


Yüksek teknoloji nuru indi bir anda degil mi klsjfkldhj (görseller Aliexpress'ten alınmıstır) Bu arada kuruldugunda ciddi anlamda saglam bir sey oluyor, trak diye oturuyor yerine agac (dal) kısmı ve son derece dengeli bir ürün sonrasında üstüne ne asılırsa asılsın. Dal sayısı az gibi görünse de kapasitesi cok iyi bence. Asagıya da küpeleri nasıl astıgımı koyayım:

 

Iste böyle :) alttaki canak da bayagı bir yayıntıyı topluyor.


Böylelikle bir postun daha sonuna gelmis olduk bacılarım (buraya kadar direnmis olan erkek okurlarıma da selam olsun, gardasımsınız klshd) <3 bir sonraki postta görüsmek, gülüsmek, eglesmek üzere kendinize iyi bakın ve sevdiklerinize yakın durun efendim. Sevgilerimle!

lsim.







Yorumlar