aliexpress maceram bölüm 5_1: giysi alısverisi (bere, eldiven, tayt, ic giyim)


Merhabalar! Aliexpress maceram hız kesmeden devam ediyor! (siz beni bir de maaslıyken görecektiniz gerci AAAAAAH AH... gkhj) Tabii benim bu blogu acmam, Aliexpress üzerinden yaptıgım alısverisleri kategorize etmem, derleyip toparlamam, formata sokmam filan derken buraya ancak yazabildigim kimi alısverislerin üzerinden yıllar gecmis olabiliyor kdjfd haliyle artık o satıcı o ürünü satmıyor olabiliyor mesela, gectigimiz postlarda da zaman zaman karsılastıgınız üzere. Ben yine de ne var ne yoksa bir dökecegim ortaya, sonuc itibariyle anahtar sözcükler belli, onları kullanarak baska zibilyon tane satıcıdan aynı ürünü temin edebileceginizi düsünüyorum. Buna bir acıklık getirmek istedim her seyden önce.

Asagıda bu serinin öteki postlarını görüyorsunuz, onları da okumayı ihmal etmeyin ;)

BÖLÜM 1: TELEFON AKSESUARLARI
BÖLÜM 2: EVCIL HAYVAN AKSESUARLARI
BÖLÜM 3: MAKYAJ MALZEMELERI
BÖLÜM 4: ORGANIZERLAR

veeeeeee *drumroll*


BÖLÜM 5: GIYSI ALISVERISI_EPISODE 1

Cok sayıda ürün var giysi kategorisinde, o yüzden onu da kendi icinde iki parcaya ayırdım. Episode 1'de Instagram üzerinden duyurdugum sekilde bere, eldiven, tayt ve ic giyim (demek istiyorum ki DON ve bralette) ürünlerini bulacaksınız :) Instagram demisken, bu kategorilere girip de yakın tarihte elime ulastıgı icin Instagram üzerinden paylastıgım ve detaylı bilgi verdigim ürünleri postlara tekrar koymayacagım. O sebeple @lemursevenissizmimar'ı da takip etmeyi bence unutmayın :3

Hemen baslayalım öyleyse! :)


Iste benim bebeklerim :3 Blogun uzun süredir düzenli takipcisiyseniz su postumda bu berelerden bahsetmis ve sizden Aliexpress serisini beklemenizi rica etmistim detaylar icin. AHADA iste o gün geldi cattı shjds O postta iki berenin de kafamda nasıl durdugunu görebilirsiniz bu arada. 


Meow islemeli bereyi Charing International Trade Co.,Ltd. (post boyunca satıcının adına tıklayarak dogrudan magazaya gidebileceginizi ilk ve son kez hatırlatıyorum :*) adlı satıcıdan 2.06 dolara almısım. Su an 4 dolar civarında satılıyor gördügüm kadarıyla, hala satısta olan bir ürün. Renk secenekleri de yanda gördügünüz gibi :)

Not: Satıcıların paylastıgı görsellerle benim elime ulasan gercek ürün arasında kıyas yapabilmeniz icin kendi cektigim fotografları Aliexpress'in mobil uygulamasından aldıgım ekran görüntüleriyle birlikte koyacagım. Sistem bu sekilde.

                          
Harry Potter tutkunlarının bir yerlerde mutlaka gördügünü düsündügüm bu HP evleri berelerine simdi bir daha bi bakıyorum da, keske hepsinden birer tane alsaymısım da Slytherin'le yetinmeseymisim................skldjks insana evini ipotek ettirir bu Allahsız kitapsız Aliexpress yemin ederim...........

Satıcı Fly Dragon Trade Company, 3.31 dolara almısım, su an da Top Selling sekmesi altında 3.50 dolara bulabilirsiniz. Tabii Harry Potter merchandize'ı satan yüz elli milyon milyar milyor (yav sen o kadar magazayı ne yaptın?!) tane baska magaza (store) mevcut, kendiniz de dilediginiz gibi site icinde arama yapıp bu magazalara erisebilirsiniz.

Slytherin beremin renkleri ve arması düzgün, hatasız geldi. Bütün kıs severek kullandım. :3

TAVSIYE: Aliexpress'te bir ürün arayacaksınız ve satıcıları hakkında hic fikriniz yok diyelim. Yapmanız gereken sey ana sayfadaki arama cubuguna kafanızdaki ürüne iliskin anahtar kelimeleri yazmak ve ürün sıralaması secenegi olarak "number of orders"ı yani siparis edilme sayısını secmek. Cünkü ne kadar cok siparis edilmisse 1. o kadar yorum vardır hakkında, dolayısıyla o kadar fotograflı yorum vardır VE fotograflı yorum bizim icin her seydir, cok kıymetlidir, candır 2. fiyat/performans dengesi en iyi ürünler dogal olarak üst sıralarda gelecektir karsımıza. Aliexpress'te her zaman en ucuz ürünü kovalamak iyi sonuc vermeyebilir. Ucuz diye siparis edersiniz, ürün o kadar dandik cıkar ki lanet edersiniz, ya da elinize bile ulasmaz, itirazlarla (dispute) ugrasırsınız vs. Marifet ürünü ucuza satan güvenilir satıcıyı bulabilmekte. O melek, o iyi kalpli, o bebeks satıcıları bulabilmek......... ksjdk Sahsen ben bu yöntemle calısıyorum Aliexpress'te.

ÖZET: Iki bereden de oldukca memnun kaldım. Biraz kücük kafalılara göreler sanki onu belirtmekte fayda var sanırım, onun haricinde gayet sıcak tutan sekilli sukullu bereler gördügünüz gibi efendim :)


Aliexpress üzerinden aldıgım tek eldiven olan bu cifti Fashionwithbeauty Store adlı magazadan 2.08 dolara almısım. Kıs sonu gibi elime ulastıgı icin neredeyse hic kullanamadım, önümüzdeki sezon cayır cayır, her türlü :3 Maalesef artık satılmıyor görünüyor, yine de magazaya gidip bir de siz kontrol edebilirsiniz ;)


Efendim gelelim ben neden Aliexpress'ten tayt almak istedim sorusuna kdhfk CÜNKÜ canlarım lacivert bir tayt almak istedim, CÜNKÜ yine Aliexpress'ten elbise niyetine anneme aldıgım lacivert "sey" benim güc bela icine girebildigim bir TUNIK boyutunda geldigi icin, hani en azından ben bunu altına bir taytla giyerim diye düsünmüstüm. Siyah tayt her yerde var da lacivertini bulamayınca carsıda pazarda, döndüm sadık yarim Aliexpress'e ve yukarıdaki görselde gördügünüz taytı o gördügünüz fiyata aldım.

Bakalım ürün gercekte nasılmıs:


Tayt bana KISA geldi ve bunu kendime itiraf etmekte oldukca zorlanıyor olsam da bacaklarının uzunlugu askıdaki fotografından da acık secik anlayabileceginiz üzere................. esit degildi klsjdk tam bir fail kısacası. Bununla birlikte taytın rengi cok güzel, ici yumusacık, dokusu sık, kıslık bir ürün; bacak boylarının esitsizligi de giyildiginde anlasılmıyor. Ben bu taytı kısın cizmelerimle giyerek kısalıklarını kamufle ettim, normal zamanda da spor vs icin gideri olur düsüncesindeyim. 2.35 dolaresimi sonuna kadar cıkarmadan bu taytı rahat bırakmayacagım skjfdk

Satıcı I-FIXED Tools Store ama cok sükür ki bu dandik taytın satısını durdurmus sorunlu insan dskf

  

Geldik donlara :3 jksdhf ciddilesiyorum cünkü bu ciddi bir konu arkadaslar. Bir iki sene önce gittim Penti'den lazer kesim ya da dikissiz diye bilinen, pantolon vs icine giyildiginde izi belli olmayan bu külotlardan aldım. Penti'nin klasik, bindirilmis fiyatlar üzerinden sıklıkla yaptıgı 3 al 2 öde kampanyalarının birine denk gelmistim, 2 cıtcıtlı body + 1 dona 80 lira civarında bir para ödedigimi hatırlıyorum. Allah icin simdi bir markayı ya da ürünü gömerken de her zaman adaletli olmak gerektigine inanırım kjshfk, ürünler son derece uzun ömürlü ve gec deforme olan ürünler. Tepe tepe kullandım, ty. BUNUNLA BERABER, tabii beni dürttüler, o dona verdigim para da herhalde icime oturmus olacak ki (neticede body gibi her gün giyilen bir ürün degil dikissiz külot denen nane), vardım gittim Aliexpress'e ve........................................ gördügünüz gibi 1.34 dolara bu donları buldum. Solda gördügünüz renkleri aldım, sorunsuz sekilde ve gayet iyi durumda geldiler, beden problemi de yasamadım, tepe tepe giydim. Dokuları Penti'nin ürününden cok daha yumusak oldugu icin elim hep bunlara gitti. 30 liralık don bir kenarda boynu bükük kaldı :):):):)

Buraya külotların gercek fotograflarını koymama sebebim "ay donumu nsl koyim smd pffff.s.s.s. ozel sncta.s.s.s." filan gibi bir sey degil, kumasları sebebiyle ütüsüz hic hos fotograf vermediler, tamamen o sebepten. Ama iste yukarda ne görüyorsanız o sekilde. Defalarca yıkandılar, bir tanesinin rengi degisti ama giyilebilirligi herhangi bir sekilde azalmadı. Ayda yılda bir giydigim bir dona göre fiyat/performans oranı cok basarılı, sonuna kadar tavsiye edebilecegim bir ürün. Üstelik ürünü secerken kadının biri yardımcı olucam ayagına sizi bastan asagı süzüp, "Yalnız M beden olmaz size" FILAN DA DEMIYOR. Sayın Penti calısanı, size o gün "25 yıllık götümü benden iyi mi bileceksin bacım," demediysem, biliniz ki bu benim yüksek ahlaklı piremses kisiligimden kaynaklanmaktadır. Sevgilerimle.

Satıcı: Crazy Rainbow Speciality Store, ürünleri kendi bedeninizden bir beden büyük seçmeyi unutmayın.


VE geldik bralette'lere, benim tatlı bebeklerime :3 Su hayatta bralette sevdigim kadar pek az seyi seviyorum sanırım. Sanırım sütyenden ölesiye nefret ettigim icin su icattan haberdar olur olmaz bralette koleksiyonumu olusturmaya basladım skldjks ve tabii ki bu koleksiyonun önemli kısmını Aliexpress üzerinden yaptım.

Ilk parca 2.50 dolara ^_^ Winshang Sunshine House ^_^ adlı magazadan aldıgım bu siyah bralette. Maalesef artık satılmıyormus, ama magazada dünya kadar alakasız ıvır zıvır bulabilirsiniz cok uygun fiyata, bir bakının derim :D

Simdi bu ürünü nicin sevdigimi bir fotografla acıklayacagım. Söyle:


Su görüntü benim cok hosuma gidiyor. Tırmık izleri icin özür diliyorum, kedi diye aldıgımız hayvan WOLVERINE CIKTI DA BIRAZ................. Bayagı uzun süre kullandım ürünü, cok kere yıkandı, artık arkasında ufak bir delik olustu filan ama olsun; cok memnun kalarak kullandıgım, layıgıyla eskittigim bir parca oldu kendisi. Bulursam aynından mutlaka alacagım.

Not: Bralette'lerin tamamına yakını gögüs pedleriyle birlikte geliyor, ben öyle kullanmayı sevmedigim ve ihtiyac duymadıgım icin cıkarıyorum onları. Ikinci bir nokta, belki bir dezavantaj olabilir; yine genellikle tek beden (one size) oluyor bu tip ürünler Aliexpress'te. Büyük gögüslü arkadaslar icin biraz riskli olabilecegini düsünüyorum. Ürünü giyip fotografını ürün yorumları kısmına yüklemis olan fedakar büyük memeli bacılarımızın üzerinde nasıl durduguna bakıp öyle karar vermek iyi olabilir (dikkat: fazla miktarda memeli fotograf görmek bünyede konfüzyon ve travma yaratabilir).

 

Bu iki bebegi aynı magazadan aldım: Colourful Feather. 2.17 dolar imis adedi, beyaz olanı bir iki defa giydim, cok tatlı cok rahat :3 Unutmadan söyleyeyim, kumasları pamuklu benzeri bir kumas ve hicbir sekilde tende rahatsızlıga, kasıntıya vs. sebep olmuyor. Sonuncu bralette haric hepsi aynı tipti kumas anlamında.



Siyah olan, hayret edersiniz ama tıpkı görseldeki gibi düzgün ve güzel duruyor giyildiginde :D ben ilk elime aldıgımda gitti 2.17 dolaresim diye düsünmüstüm ama kdjsfk bu sefer de hayal kırıklıgına ugratmadı beni Aliexpress :3 Süphesiz ki bu yaz da bu ikisinin canını cıkaracagım giye giye.


En janjanlıyı en sona saklamaca :3 bu piremses bralette'ini meow islemeli bereyi aldıgım yerden, Charing International Trade Co.,Ltd.'den almısım, ikisini aynı anda almısım hatta. Alırken de böyle biraz süpheciydim; cok detaylı dantelli filan bir sey, kesin sıkıntılı gelecek vs. gibi ama kusursuz, tam göründügü gibi bir ürün ulastı elime.



Detayları sizin de görebileceginiz gibi oldukca basarılı. Yarı transparan bluzların icine giyildiginde cok sık durdugu gibi yazlık yörelerde kendi basına da giyilebilecek denli düzgün bir parca (gögüs kısmı düz geliyor, cok dekolteli degil). Sırt detayına bayılıyorum. 


Efendim yine bir postumuzun daha sonuna geldik, ama bu bir son degil, aksine komik olayların baslangıcı olacak jshfdkf (bkz. Ruhsar) nerden nereye, ayrıca aklımda kalan seye kos jdhs en kısa zamanda Episode 2'de görüsmek üzere, sevgilerimle! 

lsim.




Yorumlar