aliexpress maceram bölüm 5_2: giysi alısverisi (tayt, fular, canta, bluz, gömlek, elbise)


Merhabalar! Felaket geciktirdigim Aliexpress giysi alısverisimin ikinci kısmıyla karsınızdayım! :3 Bu bölümde baslıktan da anlayacagınız üzere; sırasıyla tayt (cünkü ilk bölümü yayınladıgımda henüz elime gecmemis olan harika ötesi iki adet tayt var göstermek istedigim), fular-sal, canta, bluz, gömlek ve elbise alısverislerimi göreceksiniz. Neler aldım, ne kadara-hangi satıcıdan aldım, memnun kaldım mı.........bu tip klasik soruların yanıtlandıgı tatlıs bir post sizleri bekliyor, size de güzel fikirler vermesi dilegiyle iyi okumalar efendim!

*Serinin önceki postlarına da buralardan ulasabilirsiniz :)

BÖLÜM 1: TELEFON AKSESUARLARI
BÖLÜM 2: EVCIL HAYVAN AKSESUARLARI
BÖLÜM 3: MAKYAJ MALZEMELERI
BÖLÜM 4: ORGANIZERLAR

BÖLÜM 5: GIYSI ALISVERISI_EPISODE 2



SIMDI BEN BU TAYTLARA BAYILDIM kshfkjd herkesin zevkine göre olmadıgını tahmin edebiliyorum, ama ben hem cok sıradısı hem de ASIRI eglenceli buldum bu arkadasları. Temelde tabii günlük kullanım icin degil daha cok spor yaparken giyerim diye düsünerek aldıgımı belirtmeliyim. Bu geometrik desenli olanı ve asagıdakini aynı satıcıdan aynı anda tanesi 5.21 dolara aldım (su an 6.20 dolara satılmakta), gelen ürünleri de bizzat benim üzerimde asagıda görebilirsiniz :) Sizin icin modellik yaptım :3 jhfs


Cok ama cok memnun kaldım, cok begendim taytları. Dünya kadar desen cesidi var, tek beden ama benim gibi bir leylek bacaga dahi kısa gelmiyorsa sıkıntı yok demektir. Aksiyon halindeyken de mat sporları icin de cok rahat, durusu coook güzel, cok konforlu parcalar. Esprili tasarımları zaten en büyük bonusu benim icin :)


Bu unicornlu cupcakeli kalpli yıldızlı lakshd cılgın sey icin de yukarıdaki görüs ve düsüncelerim aynen gecerli. Kargo elime ulastıgında hemen altıma giyip evde at gibi yodelling* mode: on seklinde kosturarak annemle babamı dumura ugratmıslıgım var :D mordan maviye degradesine kurban oldugum kjadh

*bilmeyenler icin, bunu daha fazla bilmemeye devam etmemeniz gerekiyor: 



Aliexpress evreninde tayt adresiniz cok net burası olabilir. Cok netim. UNICORNLU TAYT DIYOM YAA skhdfkj anlasanıza :3

Öhm... hızla fular-sallarla devam ediyoruz:


Iste yine bir "neden bütün renklerini almadım" vakası klsdj bu zebra desenli fular su an benim aldıgım magazada satısta olmasa da (alalı epey oluyor) benim Aliexpress üzerinden aldıgım fularlar arasında favorilerimden, cok sık kullandıklarımdan. 2.70 dolara almısım. Pamuklu benzeri güzel bir kuması var, cok da sıcak tutuyor. Satıcıyı asagıya yazacagım, cünkü kendisi aynı zamanda cok iyi bir takı satıcısı. Cok degisik, cok tatlı seramik takılar satıyor, ama zaten takılarla ilgili ayrı bir post hazırlayacagım :)


Not: Bu satıcıda minimum siparis limiti var 15 dolar. Biz calısırken isyerinde 3-5 kisi toplasır danaya girer gibi Aliexpress siparisine girerdik bu yüzden ksjdhfkj

ütüsüzlügünün kusuruna bakmayın lütfen :(



Bahsettigim o toplu siparislerden birinde aynı satıcıdan bu fuların asagıdaki rengini de almısım. 2.43 dolar. Su an satısta degil.


Fularların kenar detayları gördügünüz gibi cok iyi degil ama boyna dolandıgında fark edilir bir kusurları da yok, idare ediyor. Desenleri, renkleri vb. diger fiziksel özellikleri ise aynı bakıp sectiginiz görseldeki gibi geliyor. 


Yine aynı satıcı, 3.00 dolara almısım ve su an satısta degil. Fiyatlar bu civarlarda. 



Cok sık buldugum ve sıklıkla kullandıgım bir fular oldu bu da. Zebra ve cicek desenliyle aynı kumasa sahip. Uzunlukları ve genislikleri de aynı; boyna iki defa dolayıp baglayabiliyorsunuz, oldukca uzunlar. 



Hala aynı satıcıdayız, 2.99 dolara bu cicek desenli, sentetik akıskan kumastan fuların üc rengini filan aldım, biri gelmedi bir seyler oldu (para iadesi aldım elbet); örnek olması acısından birer rengini koydum sizin icin :) bu ve asagıdakiler yukarıdakilere göre daha dar uzun fularlar ve kumasları yine aynı türde (sentetik, kaygan). 





Ve aynı satıcıdan son ürün, 2.99 dolara aldıgım bu fular. Fotograf cekimi esnasında fark ettim ki kendisinde son derece vahim bir desen hatası var sjkhfs ama olsun, napalım, takınca belli olmaz :V







Son fularımız baska bir satıcıdan, bunu da 2.18 dolara satın almısım. 



Bir de salım var, bütün kıs cook severek kullandıgım, onu da göstereyim kapatalım bu bahsi: 




Renklere bakar mısınız :3:3:3 gözüm cok fena arkada kaldı, bilemiyorum NASIL OLACAK kdsjf bir de bende bir atkı-bere-eldiven koleksiyonerligi durumu var ki anlatamam. Zibilyon tane atkım, fularım, salım, berem, eldivenim var, yine de degisik bir sey gördüm mü asla dayanamıyorum arsız gibi atlıyorum hemen :(



Bu da benim sectigim :) kocaman bir sey, cok yumusacık filan diyemem daha cok yünlü gibi, hafif batıyor ama cok da sıcak tutuyor. Fiyatı 4.99, hala magazada satısta bulabilirsiniz. Aralık 2016 degerlendirme yazısında bu üründen bahsetmistim, suraya koyayım: bir ay daha bitti: aralık'ta neleri sevdim?

SATICI: Sunny Inc


Cantalarla devam edelim :) Iki parca ürün gösterecegim burada: 



Tartısmasız en sevdigim parcalardan olan bu transparan postacı cantasını yukarda adını gördügünüz satıcıdan ve o fiyata aldım. Gelgelelim satıcı artık bırakın bu cantayı, canta bile satmıyor kshfj o sebeple size onun degil, dogrudan böyle bir cantaya ulasabileceginiz bir link bırakacagım:

link --- transparent, women, satchel keywordlerini kullandım, siz de benzer aramayı bu sekilde yapabilirsiniz. Maalesef kendi cantamın aynısını bulamadım ama daha havalı bir versiyonuna suradan gidebilirsiniz :)



Cok memnun kaldıgım, cok severek kullanmakta oldugum bir canta oldu bu. Tamamının transparan olması benim icin herhangi bir sekilde rahatsızlık verici degil, soracak olursanız. Elime gecer gecmez altın rengi kısımlarına seffaf oje sürdüm her ihtimale karsı, simdiye dek bir bozulma, kararma vs. olmadı. Ic hacmi de oldukca genis :)





Bir de coook önceden 5.49 dolara böyle bir sırt cantası almısım gidip, ne akla hizmetse :D Tek numarası yukardaki görselin son karesinde gördügünüz gibi kücülüp o sekilde katlanabilmesi. Bilemiyorum deger miydi, o sırada Quechua cantaların hikmetine henüz vakıf olamamıssam demek klshf

Cantalarla ilgili genel son bir sey söylemem gerekirse (gerekmez aslında ama söyleyecegim ben :3) Aliexpress'ten alınacak cantalar hususunda cok ucuza kacmamak gerektigi kanaatindeyim. Bu kategoride "ucuzdur vardır illeti" kaidesini bence aklınızdan cıkarmayın. 



Yine bir miktar gereksiz addettigim, bu konuda özelestirimi hic cekinmeden yaptıgım bir parca, bu tek beden bluz. 5.83 dolara MOXISUM Store'dan almısım (hala satısta). Tek beden olması bir dezavantaj olarak karsımıza cıkıyor; bana kalırsa XS-S dolaylarına tekabül eden bir tek beden bu bluzunki, o bedenlerdekiler gönül rahatlıgı ile alabilirler. Lakin benim gibi bir M iseniz hani olmaz demiyorum, hobi olarak yine olur da lkshfd sakası bir yana, hem fazlasıyla göbegi acık oldu hem de kol altlarından sıktı biraz. Dünyanın öteki ucundan bu paraya getirtmeye degecek bir parca degil. Ama gömleklerin icine, yüksek belli sortların pantolonların üzerine giyilmez mi, catır catır giyilir dogrusu :V Rengine zaten bayıldım. M'den daha üst bedenlere önermiyorum. 




"Iyi ki almısım"lar grubuna ait bir gömlek var sırada. Yukarda bazı cesitlerini, asagıda ise benim sectigimi görebileceginiz bu gömlegin desenini Instagram'da (@lemursevenissizmimar) uzun zaman önce paylasmıstım. O zaman ütüsüzdü, sonra ütüledim fıstık gibi oldu ksdhf hatta bir defa da yıkandı, gördügünüz gibi son tahlilde tatlıslıgını ve düzgünlügünü muhafaza etmekte olan bu parca L beden ve 7.13 dolara alındı.



Sadece bu ürünün toplamda 19 farklı desen secenegi var, hepsi belden oturtmalı ve bebe yaka, eger gömlekte farklılık heyecan arıyorsanız jkshf bu satıcıya kefilim efendim. Magazadan kontrol ettim, daha bir sürü desende baska baska gömlekler de mevcut benzer fiyatlara :) AH MAASIM OLAYDI BENIM AAAAAAAAAAAH kdljdg bakalım Aliexpress beni ne zaman kesfedecek ve buraya reklam almaya baslayacagım ksdhfdjsf parayla böyle yapmaz kimse bu isi benim gibi billa.


Gectik son kategorimiz olan elbiselere! :)


Ayrıntıda gizli olan seytanı gördünüz mü? :3

aga bu nedir klsjfkdhf


Aliexpress'ten aldıgım ilk elbiselerden olan, manevi degeri bu anlamda cok büyük bu elbiseyi kshf 4.20 dolara almısım bin yıl kadar önce (hala satısta kendisi). Simdi bu belden lastikli, bisiklet yaka, kolsuz elbise modelinden Aliexpress'te renk renk desen desen asırı derecede cok var, hepsi de böyle uygun fiyatlı. Why tho dediginizi duyar gibiyim; ucuz, cünkü kuması naylon benzeri müthis parlak, cayır cayır sentetik bir sey geliyor. Benimki öyle geldi en azından :D bir de giyip dısarı cıkamayacagınız denli ic gösteren bir elbiseydi bana ilk geldiginde. Peki ben ne yaptım?........................



Anacıgımla gittim astarlık beyaz kumas aldım, elbiseyi terziye verdim, belden asagı kısmına güzel bir astar diktirdim, oldu bitti :3 deseni bu kadar hosuma gitmese o zahmete girmezdim ama bence güzel oldu. Elbise de ziyan olmamıs oldu :) bu da bana ders OLMUS OLDU abooo "olmus olmak" nedir ya? sdkjf sacmalıga bak neyse..........




Bu artık satısta olmayan elbisenin bilgilerini yukardaki görselde bulabilirsiniz, aslında tabii kendisine "elbise" dememek lazım. Cünkü bu arkadas daha ziyade bir "tunik" benim icin. NETICEDE GÖTÜ ACIKTA BIRAKAN ELBISE OLMAZ DEGIL MI EFENDIM............................ kuması kadife benzeri, ama yazlık akslfj tunik gibi düz siyah taytların vs. üzerine ya da denize giderken filan giyilebilir. Elbise olarak ise giyilemez. En azından boyunuz benimki kadarsa no, giymeyin, toplum buna hazır degil..............


Yine artık satısta olmayan bir TUNIK............bundan bu postun Episode 1'inde bahsetmistim okuduysanız, altına lacivert tayt almak istedigim parca buydu :D 



Cok zarif ve sık olabilecek bir parca, keske az daha uzun olabilseydi. Yine de ben bitti demeden bitmez diyorum, baska da bir sey demiyorum -_-



VE son parca, post bitiyor inanabiliyor musunuz, cünkü ben inanamıyorum da, asırlardır bu postu hazırlıyormusum gibi geliyor klsjfkl ABARTMIYORUM bu elbise beni bu sitede olumlu anlamda cok sasırtan ürünler arasında top 3'e kafadan giris yapan bir parca oldu. Bakınız efendim asagıya, görseller yalan söylemez:  



Fiyatı 15.40 dolar, üst kısmı ve kolları kaz ayagı desenli, kollar bilekte, sırttan fermuarlı, arkadan yırtmaclı harika bir elbise. Tabii ben nesine vuruldum en cok?



Elbette su yakaya. Böyle bir tatlıs yaka olabilir mi ya? ^_^ vintage-ötesi bir güzellik. L bedenini aldım, üzerime tam oturdu, ama sans oldugunu söyleyemeyecegim cünkü 717 kisi satın almıs simdiye dek elbiseyi ve ben belki tüm fotograflı yorumları okuyup incelemisimdir beden secmeden önce. Bunu yapmakta fayda oldugunu belirtmistim. Üzerime de giyecektim nasıl durdugunu görmeniz icin ama artık onu Instagram'dan paylasırım bir kombin yapıp :3

Toplamda 7 farklı modeli (bu kaz ayagı kısmın farklı renkleri ve ekose secenegi mevcut) ve 5XL'a kadar da beden secenegi var. Vintage elbise merakınız varsa sizi hemen satıcıya ısınlıyorum:



ALLAH BITTI GACIN LA ARTIK lksjdfkld sevgilerimle diyorum, canınızı kücük seylerle sıkmayın, sevdiklerinize yakın durun, gülümsemeyi ihmal etmeyin :) en kısa zamanda görüsmek dilegiyle!

lsim.

Yorumlar